Dagens #95 - orange and plaid dosn't match!

This post was: 



Supermodellen Molly og jeg, med vind i håret ;)


Kender i de der "regler" inden for mode, som man egentlig burde overholde?
- sort og navy, passer ikke sammen
- striper og prikker, er et no go
- mere end 1 mønster nej nej nej!
- Hvis det er løst på toppen, skal det være stramt for neden
Og jeg kunne bliver ved!


og i det regelsæt, står der garantrisse også at tern og skrig oramge, er et no go!
- men jeg nyder at være rebel høhø! syntes egentlig det fungerer. 
jeg har skam også haft blomster og striper på flere gange, så reglerne er ikke altid noget jeg holder!


men hvad syntes i?... er der nogle "regler" som man bare skal, eller burde følge!? ;)

6 comments:

  1. Jeg mener ikke man skal følge noget ud over sit eget hjerte :-)

    ReplyDelete
  2. Jeg syntes i hvert fald at dit outfit er sødt:)
    og angående hvad der er rigtigt pænt til den ene, kan være rigtigt forkert til den anden :)

    ReplyDelete
  3. Jeg synes det ser godt ud til dig, men jeg ville ikke selv hoppe i det. Mig og tern er ikke gode venner :-)
    Som regel er jeg også mest til reglerne, ikke alle sammen - mest farve-sammensætning af meget sprælske farver og stof-arter.

    ReplyDelete
  4. Hey! :)
    Tjek min konkurrence ud: http://mieshverdag.blogspot.com/2011/06/konkurrence.html

    //Mie
    mieshverdag.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Kan godt lide den orange tunika/kjole, den er rigitgt sød!
    Og jeg synes man burde følge sine egne "regler" :-)

    http://azrasbeautybox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jeg tror du vil ELSKE sjove Leandra Medine fra The Man Repeller. Hun følger bestemt ikke de 'almindelige' mode-regler :D

    http://www.manrepeller.com/

    Personligt er jeg stor fan, omend ikke nær så modig som hun.

    ReplyDelete