dagens #96 - vio photobooth... fordi...

This post was: 



elsker at have krøller, når jeg hopper ud af badet... så nemt ;)!


fordi jeg endelig kan, give jer fotos i lorte kvalitet ;)


jeg ligger lige pt. halvt kvastet fra endnu en fantastisk skt. hans! jeg elsker simpelthen den dag, som altid giver gode minder... Havde blandt andet 4 års dag i går, med 3 af mine bedste venner, da vi mødte engang til skt. hans!


men nok om det! er totalt smadret, og en cykel tur hjem, på 7 km. er ikke sjov efter min veninde fortalte at skt. hans er den dag hvor flest bliver voldtaget :(


ej det var slet ikke det, dette indlæg skulle handle om haha! jeg laver det her indlæg, men burde hoppe i min nye designer kjole, som jeg har købt specielt til i dag, da det er mine bedsteforældres guldbryllup! jeg elsker kjolen, men er bare ikke så fin agtig i dag haha! og stinker stadig af bål, efter 2 bad ;)


og mht. outfittet... ih hvor jeg elsker 1) min nye mac... 2) at bruge knæsokker... syntes det er så fint her til sommer med shorts, blomstrede kjoler og meget mere! ;)
jeg smutter nu, og timer det her indlæg, så i har det mens jeg er til guldbryllup, i min nye yndlings kjole! ;)

1 comment:

  1. Årh min drømme sweater! Hvor er den skøn! :D
    Det må bringe gode minder frem når det er sankt hans. Bare og kunne tænke tilbage på den da man har mødt de bedste venner.

    //Knus
    - Tag et smut forbi min blog og se det nye design :D

    ReplyDelete