dagens #97 - pink hotpants

This post was: 





Her er der så nogle pisse seje pink Hotpants, som er skrig pink, elestisk, og højtaljede... de er fra et gymnastik hold, og som i måske husker det, kan i se dem her (link)


Jeg kan huske Joanna(link) sagde, at dem ville hun ALDRIG fået brugt, og ville farve dem!... men jeg havde et spinkelt håb om at en dag, kom de her shorts til sin ret! (ud over når Joanna og jeg har rystet røv i dem, til diverse gymnastik opvisninger høhø)


her er de så... skide behagelige, og i hvad jeg vil kalde, et vellykket outfit!


så hvad siger i (også dig Joanna)... Kan man bruge de her hotpants, uden for gymnastikken ;)???

7 comments:

  1. jeg synes at de er fine, så længe du har noget nede om numsen! :-)

    ReplyDelete
  2. hahahahhaha, loooove på de shorts <3

    ReplyDelete
  3. heyheyhey! hvor kan man købe dem? De er så fede:D

    ReplyDelete
  4. Er vild med den der stribet jakke :)
    Den er skøn!

    //Knus

    ReplyDelete
  5. Selvfølgelig kan de bruges uden for gymnastikken også. Plus det er en fed detalje, at brillernes snor passer til dem :-)

    ReplyDelete
  6. De sætter i hvert fald kulør på, det er helt sikkert ;)

    ReplyDelete
  7. Det kan man saaaaagtens! Jeg synes de er super fede :-)

    ReplyDelete