Dagens #98 - Blue & belts

This post was: 


Okay ikke lige de heldigste billeder admitted. Men syntes alligevel det var ret cool med de 2 bælte, og ville gerne viser jer det haha! ;)


ville i kunne på at gøre det samme? har nemlig svært ved at style den her kjole på forskellige måder. pga. kraven kan jeg ikke rigtig have en jakke over. og jeg syntes egentlig kun det er et bælte der kan ændre udseendet på den?! hvad syntes i :)?!


Jeg er lige nu på Roskilde festival, så det her indlæg er timet!


Translation: Having a hard time styling this dress in different ways. somehow i cant get a jacket over it because of the collar, and i think i can only change it up with belts. what do you think? did i manage to make it look cool and a little more personal with 2 belts?

3 comments:

  1. den er virkelig flot! :) synes det ser godt ud med bælterne, og ellers kan man jo bruge forskellige smykker til at give et forskelligt look

    ReplyDelete
  2. årh hvor er den skøn.
    Syndes bælterne giver et friskt pift!
    Jeg kunne sagtens gøre det samme, hvis jeg havde fundet på idéen. Det kan du sagtens havde på :)

    //Nanna

    ReplyDelete