diverse ting til Roskilde

This post was: 


nu lovede jeg jer godt nok flere mode relateret indlæg... men syntes nu altså selv det er sjovt at se hva folk tager med til Roskilde!
her er min diverse liste så... det er uden tøj og andre praktiske ting som f.eks. mad... men det er jo vildt hvor meget lort jeg har købt... heldigvis er det meste købt i Tiger, eller Tyskland ;)


Vi har besluttet på prinsesse tema i min lejr. det bliver super godt, og har købt tiaraer til os alle...  Og i dag skal jeg male et flag sammen med pigerne.. sådan rigtig prinsesse agtig ! høhø
- Der var en fyr som sagde at det var da barnligt!!, men hey, det er hvad der gør det pisse sjovt ;)


Et outfit kommer senere, selvom det er Skt. Hans.. jeg skal ned på Østerstrand og hygge.. 
Hvad skal du i aften???


translation: my random stuff for the festival next week! not even the practical stuff haha!

1 comment:

  1. - Wow, sikke en omgang!
    Det ser allerede hyggeligt ud..

    ReplyDelete