ebay findings #3 - envelope clutches!

This post was: 

Nu har jeg efterhånden set mange af disse "envelope clutches" på diverse blogs. desværre har de alle været til en uoverskuelig pris! Så jeg syntes i fortjente et indlæg med nogle billigere... de ligger alle under 200 kr inkl. fragt... dog er der én, som er vold dyr, men så må i jo se om i kan finde ud af, hvilken en dét så er ;) 

denne gang var jeg nød til at være kreativ, da der ikke var mange når man bare søgte på det, så nogen af dem er computer sleeves, andre til ipad, men jeg tror ikke at i kan gætte jer frem til hvad der er hvad, men i kan jo prøve ;)hæhæ!

Men her kommer der så linksne, og jeg starter i toppen fra højre til venstre osv, klik på tallet for at komme derhen...

1st row  -  første række: 1    // 2   // 3   // 4   // 5   //
2nd row -  anden række: 6  // 7   // 8   // 9   // 10  //
3rd row  - tredje række:  11 // 12 // 13 // 14 // 15 //
4th row   - fjerde række:  16 // 17 // 18 // 19 // 20 //
backpacks - rygsække:      1  //  2  //  3  //  4  //


hvis i vil have hjælp, spørger i bare, men sørg lige for at kigge mine råd igennem fra det sidste ebay indlæg her (link)  og så vil jeg meget gerne have foreslag, til hvilke ting i kunne tænke jer at se i disse indlæg næste gang! :)


ive seen a lot of envelope clutches lately on other blogs, but just not at a fair price. so i found some for you guys, they are all very cheap! although it was difficut to find them, i found that ipad covers and laptop sleeves, looks cute too... and i bet you cant tell the difference! but go ahead, give it a try! :)
hope you like this kinda posts! :)
if you have any questions about ebay, just as!

1 comment:

  1. Wow, det er sgu billigt! Jeg ku' rigtig rigtig godt :-) Så tak for det.. De virker ret oplagte til noget colour blocking-halløj ;)

    - Sidsel

    ReplyDelete