hjælp... ny header afstemning !!??

This post was: 



Siden i var så søde til at hjælpe mig sidste gang, vil jeg håbe i gerne vil hjælpe mig, en gang til!
Nu har jeg haft den samme header siden start, og syntes den trængte til noget mere personlighed!



Så hvad syntes i ?? ny eller gammel...??? eller evt. den nye bare uden læberne (den nederste
tak på forhånd piger! i er sku en stor hjælp ;)!



btw. så er headeren en jeg selv har lavet... inkl. skriften, som er lavet i hånden, og derefter redigeret på computeren :)



Hvilken header skal jeg vaelge??
den oeverste (med laeberne)
den gamle(i midten)
den nederste (uden laeberne)




  
pollcode.com free polls

7 comments:

  1. Hej tilbage,
    hvor er det sødt af dig du hjælper mig. Jeg kendte godt denne funktion. Det er når jeg tager billeder fra forskellige steder det ikke bliver samme størrelse. Når jeg trykker på ekstra stor ved alle billederne, har de alle forskellige "ekstra store" størrelser. Så det ser ikke vildt godt ud.
    Før hen brugt jeg et andet program inden til at redigere i størrelsen. Men nu har jeg en mac og programmet fåes ikke mere til det.
    Så ved stadig ikke hvad jeg kan gøre :)

    ReplyDelete
  2. PERFEKT! Hvor er du god! 1000 mange tak for hjælpen, var lige det jeg havde brug for + det er meget nemt at gøre! :)
    Se lige (det er det indlæg hvor alle havde forskellige størrelser) : http://sandfeld-style.blogspot.com/2011/06/mix.html

    ReplyDelete
  3. Jeg stemmer for den nye, uden læberne! :) Den er vildt flot!

    Emma

    ReplyDelete
  4. er vild med den nye! :D
    Den er virkelig køn!

    //Nanna

    ReplyDelete
  5. Hej du!!! virkelig flot header du har fået dig der, dig blog er skøn as always ;) vi må lige finde ud af noget igen snart, det var skønt sidst! møs :*

    ReplyDelete
  6. Hej Hvordan laver du, header'ne? :-)
    Og Det ser ud til at svaret til Miss. Sandfeld er fjernet, og er meget interesseret i svaret, da jeg har samme problem ;-)

    ReplyDelete
  7. anonym... jeg har brugt lidt blandet af photoscape (kan downloades gratis) og ellers bare sat det hele sammen :)...

    svarene til miss sandfeld handler om størrelser på billeder i indlæg, som er noget helt andet ;)

    - jeg ved ikke helt præcist hvad dit problem er, men hvis du uddyber mere skal jeg da hjælpe dig så meget jeg kan.. :)
    eller bare sende et link til din blog, så jeg kan se problemet :)

    knuus! :)

    ReplyDelete