jeg vil lige sige... TAK!

This post was: 
Jer som følger mig, ved nok at Joanna(link) og jeg er nogen som kender hinanden uden for "blog verdenen"... men hvis i så har læst hendes sidste indlæg(link), så i at hun har vundet  en galla fest, og at hun skal med til gallapremieren af den film, som vi begge skal til snigpremiere ved i århus i morgen. jeg var så begejstret på hendes vejne ligesom da jeg vandt ved bloggers delight og skulle møde dem. Ih jeg var så glad på hendes vejne... som i virkelig meget... okay jeg styrer mig nu... MEN

der var dog et catch, hun måtte invitere 10 personer med til en fest bagefter med fri bar og dj osv... og den dejlige tøs har sku inviteret mig som én af de 10!!!! ej jeg føler mig så heldig og glad og ja. hun er sku rigtig flink hende joanna... og husk at tjekke hendes blog ud (link) ;)... den er nemlig også rigtig flink hæhæ!
TAK JOANNA... Du er sku skøn! !

No comments:

Post a Comment