lige nu - 18 juni!

This post was: 
Er jeg hoppet i et hyggeligt sæt tøj.. glemt alt om hvad mor kalder oprydning
Hopped into a comfy outfit... and forgotten all about, the thing my mother calls cleaning!

Sat mig ned, i mit kreative hjørne...
sat down in my creative corner// my desk
Og gået i gang med at tegne/male... 
And started drawing/painting!


Er gået igang med at arbejde på de værker jeg skal bruge til min udstilling i et galleri, den 3 september. opgaven lyder på "vand" og er taget fra Danmarks designskoles' adgangs-opgave 2011... så ville høre jer. vil i gerne følge med i min process fra idé til design af tøjet, i nogle jævnlige indlæg?? :)

God lørdag alle sammen! :)


I have started my process from idea to product, for the show i have at a gallery, in september. the theme is water, and is from the admission project, from the design school i want to attend!...
so im asking, do you want to see the process from idea to product and final designs in some regular posts??

have a nice saturday!

2 comments:

  1. Sikke en fantastisk blog, du har dig her ;) Jeg er nu fast læser =)

    Rikzen.co.nr
    XoXo Rikke

    ReplyDelete
  2. Jep, jeg vil meget gerne følge med :)

    ReplyDelete