love love love

This post was: 
okay så det er vidst ingen hemmelighed at jeg elsker at tegne mine skitser. Det er nok heller ikke en hemmelighed, at jeg har noget af et intenst kærlighedsforhold kørende med sko og jakke..(ja det gir skam også lidt trekants drama engang imellem høhø)... men hvad jeg også elsker at se, er andres skitser, især designernes skitser! på den måde får jeg en lille smule inspiration ind i mit lille hoved!

Så gæt hvor begejstret jeg var da jeg så stylist.co.uk, har samarbejdet med nogle af mine yndlings skodesignere, for at skitsere denne sæsons must-have sko... øhm JOW TAK...

skoene har designerne hver især lavet så os fattigrøve kan drømme om dem, og derved også få skitserne som et baggrunds/desktopbillede på vores computere... det er faktisk en smuuule ondt syntes jeg, nu savler jeg jo uafbrudt (og ja, jeg sidder jo 24/7 foran min computer hæh)



enough talk.. here comes the lovely ladies!...
"Sergio Rossi (favourit-sko-designer #2!!): "the pointed heel", for næsten et årti, har spids-snudet sko været ude af mode, men de er tilbage for sommeren. køb dem med en stærk farve, og en ekstra tynd hæl for et statement" 
"Jimmy Choo: "the platform heel". Den 70'er agtige platform er tilbage, og den passer perfekt ind i sommerens 70'er mood. køb skoen i stærke farve, med metallics, og med en platform som er så høj som muligt, og det vil gi' sæsonens glamour"
Georgina Goodman: "kilehælen" - kilehælen kommer på mode hver sommer, men i år er der især fokus på de naturlige meterialer!  Gå efter træ, kork, eller rafia.
Sidst men ikke mindst min total yndlings sko designer! (jeg savler nu!)
Nicholas Kirkwood: "the block heel" - den Chunky hæl, kom som en overraskelse på catwalken, men har været i butikker over alt lige siden! Den arkitekturiske hæl, er den nye "hæl" denne sommer, det gir et friskt og moderne look! den er både "chunky & bold", og så helst i træ!


Sorry, for at spamme jer, men jeg håber i klarer den! i kan finde de sidste par skitser, og downloade skitserne til jeres wallpaper på computeren her, link!... held og lykke med at lade være med at savle ;)

3 comments:

  1. elsker dit indlæg :) det er jo lige til at savle over. Vil gerne se nogle af dine skitser :)

    ReplyDelete
  2. Hold da helt op hvor er du sindsyg god til at tegne :O
    Det var da helt vildt :D

    //Nanna
    www.mylife-nannab.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. nannab... hvis du havde LÆST indlæget, ved du også at jeg IKKE har tegnet dem, men designerne selv ;)

    ReplyDelete