vil du have en personlig header ?!

This post was: 



Her sidste dag så jeg ved én af de blogs jeg læser at hun ledte efter en tegner til en ny header. Jeg meldte mig, fordi det er en god udfordring for mig. jeg bedte hende om nogle få informationer, som farve, hvad hun vil have på, en skitse/billede fra nettet til inspiration, og nogle få andre ting. hun ville gerne have et skitse karikatur ansigt, og eller en hel krop, og noget med ballet!
- her er resultatet så! jeg syntes det var rigtig fedt, og ville høre om der er andre som er interesseret i at få lavet noget lign til din blog? fordi jeg vil rigtig gerne prøve det her noget mere, så ENDELIG sig til hvis det kunne være noget du har lyst til :) 

Translation: i made this costummade header for another blogger, and here are the results. i asked for a few things so i could get inspired and she wanted some ballet, aome faces and some full figure. here is the result. it was a nice challenge. so would you like a costume made header? :)

13 comments:

  1. Hvad bruger du til at tegne med?:)

    ReplyDelete
  2. Anonym:det er kun det der er øverst til højre som ikke er redigeret... men til det har jeg bare brugt tusch og vandfarver, der kommer en lille "guide" i morgen, da de ting jeg bruger oftest er billige, og vil råde alle til at prøve ;)

    tusinde tak kathrine :)

    ReplyDelete
  3. Det ser simpelthen for fedt ud!
    Hvor er du bare knald hamrende dygtig!

    http://nofingersbetween.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jeg er vild med din blog - Mere, mere, mere, tak! ;)
    - Jeg er blevet fast læser, og glæder mig til at følge med! :)

    ReplyDelete
  5. De er super smarte. Jeg kunne da godt tænke mig en, dog med noget lidt mere enkelt tekst :) skriv lige til mig :) ellenthrane@live.dk


    /ellen

    www.ellent.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. uhhhh ! Tillykke med dit feature hos fierceogfattig !! Det skal da nok skaffe dig nogle flere læserer, hvilket jo altid er godt :D

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com
    _

    ReplyDelete
  7. these are cool! congrats. xo

    brittanyandbrittany.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Hvor er du bare kreativ! Genialt og smukt. Jeg kunne sagtens være interesseret. Du er velkommen til at smide mig en mail på cravingforbecoming@gmail.com

    Med venlig hilsen
    Lene

    ReplyDelete
  9. Det er virkelig fine skitser. Jeg er vild med enkeltheden og det meget personlige touch:-)
    frkforsom.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Hvor er de virkelig flotte.. Jeg kunne også godt være interesseret.. Du er velkommen til at sende mig en mail? - Area_tps@hotmail.com

    Sandradeedesign.blogspot.com

    Xx Sandra

    ReplyDelete
  11. Du er så dygtig, det er helt vildt :o.
    Jeg kunne godt være interesseret i noget (:

    - Louise <3

    ReplyDelete