mine skitser - har i set mine piger!?

This post was: 
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I dag er søndag... og jeg har været totalt panikken over mit visum, til når jeg skal bo i London... det er jo pisse svært at søge, og jeg skal til KBH og alt muligt.. det er sindsygt!

så kiggede jeg lige mine papirer igennem... hvor jeg så har fundet ud af at jeg skal bruge omkring 1000 kr, på alt fra pensler til papir, og maling, til studiet.. det er lidt voldsomt syntes jeg! men godt at jeg vandt talentprisen, som så kan betale for det i hvert fald! :)


men det her er 3 skitser jeg aldrig har fået vist jer! syntes egentlig selv at de er blevet meget fine. jeg har mange flere tegninger at vise jer... men jeg håber i klarer jer, med at se mange af mine nyere skitser den kommende tid ;)?!



3 sketches i have never shjown you... kinda like them, kinda hate them.. haha. but oh well, tried something new! ;) many more drawings to show you, so hope youll like that ! :) enjoy the rest of your sunday! :)

3 comments:

  1. de er fantastiske - dem vil jeg gerne se mange (MANGE) flere af i fremtiden! :)

    Emilie
    www.blogbyemilie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Hej Nanna, virkelig flot blog!
    Jeg følger!
    - håber du vil kigge forbi
    http://sofie-bloggen.blogspot.com/

    xoxo Sofie!

    ReplyDelete