Mine skitser - meterialer, processen

This post was: 
Photobucket
Der er begyndt at komme flere og flere spørgsmål mht mine tegninger.
der er både spørgsmål om hvad jeg bruger, og om jeg ikke kunne lave en lille guide!
- guiden vil jeg som sådan ikke lave, da det her er min tegnestil, og er det forskelligt fra person til person :) men jeg har lavet en GIF. som viser hurtigt hvordan jeg starter, fra at tegne skuldre til at lave skygger osv.



skitser, tegninger, drawing, sketch, sketches, tegning, skitse
nederste billede ser i mine meterialer undtaget papir. Jeg tror det vil overrakse jer lidt, at det som sådan ikke kræver noget som er dyrt, for at starte! den store palet, øverst til højre har jeg betalt 21 kr for i søstrene grene,  og det er udelukkende den jeg har brugt på øverste billede. og den er faktisk overraskende god! ;) Jeg vil råde alle til at prøve det, fordi det fede ved vandfarver er, at med meget få strøg kan man lave noget fedt.
hvis der er andre spørgsmål så kom endelig med dem. :)

2 comments:

  1. Ej hvor er det godt lavet(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Du tegner utrolig godt.

    Emma // emmsammie.blogspot.com

    ReplyDelete