my collection - of feather earrings!

This post was: 
Sidste gang stod den for min svaghed for hatte... denne gang er det min svaghed for fjer....
og siden der ikke er så meget fjer i tøj, så syntes jeg 1 fjer er superfint, især til diverse festivals

hvilken en kan i bedst li??
1: Ebay 2: Ebay 3: H&M 4: TIGER...



og vidste i at jeg havde naturligt krøllet hår?? nej det gjorde jeg nemlig heller ikke, indtil for et par uger siden... mit hår på billedet er bare lufttørret, med lidt hårcreme, og så er der krøller... JA TAK! ;)!


Last time it was my weakness for hats, this time for feathers. i love them. and i think they are great in one ear for the festivals!
1)Ebay 2) Ebay 3) H&M 4) dollar store
and did you know i have naturally curly hair?? i didnt either, untill a month or so ago! in the last pic my hair is airdried with a little hair creme, and that is it... yay! 

2 comments:

  1. Sikke fine krøller du har fået dig ;-)

    ReplyDelete
  2. Elsker også fjer øreringe, de er for dejlige!!
    sirieika.blogspot.com
    Kig og bliv fast læser hvis du vil:)

    ReplyDelete