my collection - og head pieces

This post was: 
1) Tiger  -  2)H&M divided   -   3) Croatien  -   4) H&M  -  5) Tiger

Jeg undskylder på forhånd, det rodet hår, og det trætte udseende... og så er der heller ikke lige make-up i fjæset på de her billederne... men hey, det er jo hattene som er i centrum!


Har efterhånden en god samling af "headpieces"... nogen har jeg decideret købt til festival, da jeg ikke må arbejde uden hat, og heller ikke må bruge solbriller... en anden er fra ferie, mens pandebåndet, er min indre hippie der kommer til at skinne igennem sammen med min veninde Emma, til Roskilde festival... og ja, det var hendes idé ;)

Hvilken én kan i bedst li?

translation: the hat collection, cant wait to wear them all summer, because they finish any outfit... like the spot on top of an "i" ;)  which one do you like the best??

7 comments:

  1. Kan rigtig godt lide hårbøjlen :-) det er fint med de blomster..

    Posgaard.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. skøn blog du har dig!
    / Karoline

    ReplyDelete
  3. nr 2 og nr 5 kan jeg bedst lide, men synes faktisk der er noget hyggeligt over de blomster :)

    ReplyDelete
  4. er helt vild med den sidste hat og den første! :D
    hårbøjlen er godt nok også sød :D

    //Nanna

    ReplyDelete
  5. Den nederste hat er flottest :-)

    www.toomuchmyself.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. posgaard... tusinde tak, det er jeg glad for at høre da det var lidt af en "chance" at købe den! :)

    karoline... tusinde tak! :)

    christina... jeg er faktisk helt enig med dig der ;)... men tak! :)

    clara... thank you very much! :)

    nanna... tusinde tak, det er jeg glad for at høre! :)

    matilde.. jamen tak du ;)

    ReplyDelete