my one and only, my love!

This post was: 
outfits, gode, bedre & dårlige, fra det sidste halve år!

Det sidste halve år i dag, har jeg haft et intensivt kærlighedsforhold kørende. Vi har set hinanden stort set hver dag, vi har oplevet en masse sammen, og vi har da også været uenige! Men i sidste ende ved jeg, at vi to nok skal blive til noget godt sammen! fordi jeg holder sku virkelig af dig, blog!

Dem der ikke har forstået det før nu, så har min blog og jeg halvårsdag i dag! Det har været sjovt, og jeg er nået meget længere end hvad jeg troede... faste 200 læsere, og mange andre besøgende på kun et halvt år, er jo overvældene! 

Jeg holder fast i at det er en blog for modeinteresserede, og derfor er det ikke noget jeg viser til venner eller min mor for den sags skyld, men kun dem, jeg mener vil læse med for moden, og ikke for at se mig! dog kan jeg se at flere fra min by, er begyndt at læse med, hvilket er begyndt at freake mig en smule ud! hæhæ! det er stadig sindsygt underligt at stå og tage billeder af sig selv, for derefter at ligge dem ud, og vise dem til jer, som jeg ikke kender!

Men i sidste ende er denne blog en del af min "portofolie", for at komme ind på Danmarks Designskole KBH.  Via bloggen, viser jeg hvad jeg gør for at komme ind, både direkte og indirekte. Så jeg glæder mig skam til at vise meget mere af min rejse, imod min endelige drøm! og så vil jeg håbe at i stadig gider følge med, fordi i har sku været rigtig flinke, og stadig ikke én dårlig kommentar, af hvad jeg husker! :) TAK

nogen spørgsmål mht. det sidste halve år, eller bare brug for hjælp eller lign. spørg endelig, jeg elsker at høre fra dem på den anden side af skærmen! (spørg her, link)

_______________________________________________________________________

Translation: So i have been dating intensively with one inperticular, the last half year! we have had our good and bad days, we have had our disagreements, but in the end i love it! and i love my blog!

Yup you guessed it, i have had this blog for ½ a year today! its been intense, and hard work at times, posting every single day, but i love it! many know i have this blog, but not many have seen it! only friends in which i beleive will be following because of fashion, and not because of me! so not even my mom have seen it yet! :)

in the end, this blog is part of my "portfolio" to get into The danish design academy! so ill showing what i do to get in, especially with my drawings, and it is for me research too, but i never imagined my research getting this "big" after only half a yeah! 200 followers, and many other visitors! that i am very thankful for, and what is even better is that many of you are still here, Alyssa, the sweetheart who started following forever ago, still keeps coming back, and that is one thing that i am very thankful for too!
and not one negative comment in a half a year either! that is amaizing!

so to all of you, THANK YOU, cant wait for more to come. and if you have any questions please ask me(here, link), i love hearing from you out there, because i dont know who watches these photos of me, so that is still awkward haha ! :)

4 comments:

  1. NANNA!!! Nu troede jeg altså lige du havde fået en kæreste! :-(

    ReplyDelete
  2. wow elsker din blog! håber du vil kigge min ud!
    frida-whatsnew.blogspot.com
    håber du vil følge mig!

    ReplyDelete
  3. Ja, jeg troede sku også det var en kæreste! :-( Snydt.. men tillykke med det halve år

    ReplyDelete
  4. tillykke! :)

    Emilie
    www.blogbyemilie.blogspot.com

    ReplyDelete