nye "værker"

This post was: 




Jeg har efterhånden rigtig mange tegninger som jeg ikke har vist jer, og er ved at gå i panik over at min skitseblog snart er fyldt hæhæ! men her er 2, som jeg egentlig bare har lavet for at prøve noget nyt, og manglede lidt til min billedehylde!

nu vil jeg smutte ned i byen, skal snakke med ham, som er der i det galleri jeg skal udstille til efteråret. Det er åbentbart KUN mig som skal udfylde 5 meters væg, og er den eneste som udstiller der. Så i dag står den på at finde ud af hvad der skal stå i pressemeddelelsen, så at vi kan sørge for at mange kommer, så det bliver en gennemført udstilling...

men jeg tænkte på er der nogen af mine læsere i trekantsområdet (eller bare i nærheden af Fredericia), der kunne finde på at deltage i sådan en udstilling, med nogle af mine "værker"? Fordi så vil jeg da meget gerne høre fra jer. :)

men jeg smutter, syntes jeg havde så travlt, men kan pludselig ikke huske alt hvad jeg skulle nå! fandens! 

________________________________________________________________________
Translation: some more of what i have made, trying something new. and i have lots more to show you!

now going to the gallery where im going to show on my own in the fall. cant wait, but today we are going to make the pressrelease, so there will be a lot of people! 



but im going again, i had an idea that i had so much to do today, but now i cant remember what it was haha. damnit!

5 comments:

  1. Great inspirational post
    www.rawfashionmagazine.com

    ReplyDelete
  2. Hvis jeg bode der omkring, ville jeg meget gerne deltage, og se udstillingen! :D
    Men nu bor jeg desværde rigtig tæt på helsingør :(

    //Nanna

    ReplyDelete
  3. Fin blog du har dig og virkelig flotte billeder;-)

    Kig forbi www.adoreyourselfblog.blogspot.com

    Og du skal være hjertelig velkommen til af følge min blog ;-D

    ReplyDelete
  4. Wow, virkeligt flotte billeder!! Hvor er du dygtig :)

    ReplyDelete