Pakke guide til sommeren - hjælp og tips!

This post was: 
Lige nu sidder jeg selv i et mareridt. Vejrmændene har konsekvent valgt at være uenige, og sige at det kan blive alt fra 30 grader hele ugen, til regn regn regn... og de gør det kun for at genere alle Roskilde gæsterne!

Nå nok om dem!
En af mine yndlings blogs har lavet en fortrinlig guide, som evt kan hjælpe til pakke af kufferten, på bedst mulig vis, her til sommerens mange ferier!

selv syntes jeg det er smart, med at vælge 1 key farve, eller evt. 2  som går godt sammen! Nu vil jeg så prøve at komme igang, så jeg kan komme afsted, uden de store tøjkriser, i regn eller de der 30 grader, som jeg krydser mine fingre mest for ;)

4 comments:

  1. Dit nye tittel design er mega fedt (:
    - xx.

    ReplyDelete
  2. Det var da en voldsomt smart måde at pakke på! ;)

    ReplyDelete
  3. Kan du ikke smide linket til den blog?

    ReplyDelete