room tour - soveværelset

This post was: 
Jeg lavede engang for længe siden et indlæg med mit walkin closet, så syntes det er på tide i ser mit værelse, hvor jeg sover!.

mit værelse er kun de 9 kvm (3mx3m), og jeg er et værre rodehoved. Den kombination kræver at alt har sin plads, og en masse kreative løsning, så at mor ikke får klaustrofobi af mit rod... ja jeg kan jo sagtens leve i det hæhæ! ;).
men her er det så, og det ser faktisk rent og pænt ud, men det er bare kameraet der snyder ;)... og jeg har ikke vist mit bord, eller min reol, da begge er rodet, og min reol egentlig bare er fyldt med mine megahøjtalere og papirer ;)...i spørger bare hvis i er nysgerrige om andet! :)


Here is my room tour, since youve already seen my walkin closet!.. my room is TINY, only 3mx3m... and im a messy person, so i need order and a place for everything, so my mom dosnt get totally freaked by my mess... because yeah, i can live in the mess haha! so my room is filled with colour and creative solutions! :)
min samling af kasser... hver gang jeg ser nye farverige kasser, har jeg lyst til at tage dem med hjem!... dem her bruger jeg blandt andet til min maling og lign.  
everytime i see colorfull boxes, i just want to buy them, even though not all of these are filled yet haha! ;)
Jeg savnede noget farve på min ene væg. så jeg fik 3 gratis tapetprøver, hvor jeg kun skulle betale fragten (15kr.) og syntes faktisk resultatet er fint!  og så er det super rart at mine neglelakker er hvor jeg kan se dem, og pynter fint!
so i got some wallpaper swatches where i only paid for the delivery, and i think the result is great! and im loving that i can see my polishes!
hjemmelavet roser på snor, lavet af thefiltre...
homemade roses on string, made from the filters

her er (en lille del) af mine magasiner. jeg abonerer på amerkanske blade da det kun koster 200kr/år... de vogue, blade var det sidste jeg fik af min far. se de er altid på udstilling! 
- min øreringe holder er jeg super glad for, og er en god løsning! jeg kan se dem, og det pynter. det er 2 m. bånd  som har kostet mig 13 kr.
so my magazines and my earrings. im happy the way im hanging my earrings in a regular satin band (cant remember the name) from a crafts store!

min billedehylde, som er noget af det jeg sætter mest pris på! her er skitser, billeder, og min talentpris rodet sammen! (læg mærke til den ovale blå ramme i midten af nederste hylde... jep det er mig i min cheerleader uniform, fra da jeg var cheerleader i USA, haha!)
- my most precious! my pictures, i love them, because these people are the world to me... my sketches are up there too! :)
mit hyggehjørne løsning... det blomstrede er et gardin, som er hængt op for at gi lidt mere farve! :)
my comfort corner. its a curtin covered wall, because i needed some color and loved the fresh colors! :)

3 comments:

  1. Har du et link, til billige blade? :-D

    ReplyDelete
  2. hvor abonerer du fra? :)

    ReplyDelete
  3. anonym.. jeg abonerer fra hearst, som er amerikansk, og har mange forskellige blade...
    se evt her:

    http://subscribe.hearstmags.com/circulation/shared/index.html

    ReplyDelete