inspirational style - sleeveless shirts

This post was: 
sleeveless shirts
Bagerste række Topshop. Midten til venstre, newlook.co.uk. Midten højre, topshop

I dag var jeg sammen med en rigtig sød pige. Hun havde den fineste gennemsigtige skjorte på uden ærmer, sammen med et par rå shorts, og rayban aviaters... hun var sku lidt cool.. hvilket gir mig en utrolig (som i stor, meget stor) trang til at raide den lokale genbrug og gå igang med saksen, for at klippe ærmerne af (:!

hvad siger i, er det også jeres evt, uniform for denne sommer?!


Translation: today i was with a really sweet girl. she wore the coolest sleeveless shirt, with torn jean shorts and raybans... she looked cool and comfy.! I just wanted to raid my lokal vintage shop for shirts and go ahead with a scissor! i think this could be my summer uniform 2011! its both casual and pretty in a way, like you are not trying at all! what do you think?

5 comments:

  1. Man kan også købe dem hos Ginatricot har jeg set! :D De super fede..

    ReplyDelete
  2. jaaa men når man har tømt bank kontien, så er det altså lidt federe at købe 10 skjorter fra genbrug, end 1 skjorte fra Gina Tricot, som mange andre har ;)!

    ReplyDelete
  3. Guuud hvor er de bare smarte!
    sådan noget må jeg da ud og lede efter! :D

    ReplyDelete
  4. Fed blog! Jeg følger dig nu. (-:
    http://dch-storyofmylife.blogspot.com
    //

    ReplyDelete
  5. nannab... syntes også genbrugen ligefrem er begyndt at råbe... KOM OG KØB SKJORTER NANNA ;)!

    Daniella, tusinde tak! og tak for at jeg må være på din blog roll! :)

    ReplyDelete