stemningsbilleder fra Northside festival!

This post was: 

(DIY Metallics sandaler - guide kommer senere!)
Når man får lov til at lave perleplader, og derefter bruge det som bling (aka halskæde) resten af dagen! :) tjek perleplade syndikatet ud på facebook her(link), hvor der er billeder af sofie og jeg!
når man sidder forrest, og venter på at Band Of Horses kommer på scenen, mens flere og flere, prøver at mase sig frem!
Når man nyder en herlig græsplet! inden regnen kom!
Når man står forrest ved Seje Fallulah, og hendes lækre trommeslager! 
Når man drikker øl, og heldigvis får, inden de løb tør, i en times tid!
Når man ser på en masse seje kunstnere, især denne rose, var jeg begejstret for!


Her får i lige en stak stemningsbilleder fra North Side Festival, som Sofie og jeg var til i weekenden.


outfits får i nok ikke så mange af, da vejrguderne og vejrmanden konsekvent valgte at være uenige om hvad der ville ske! Så heldigvis boede vi i en lejelighed under 1 km. væk, så vi skiftede flere gange om dagen!


- heldigvis havde vi været praktiske og havde det rette udstyr med!.. men jeg vil ikke sige så meget mere nu, udover at i lige får en masse herligt musik med på vejen fra festivallen! :)


6 comments:

  1. græder mig selv i søvn over at jeg ikke var der!!!
    Ork det ser ud til at have været fedt!!

    ReplyDelete
  2. Forståeligt forståeligt, fordi det var virkelig rigtig rigtig fedt ! :)
    - og tusinde tak for at blive fast læser af min lille blog ;)!

    ReplyDelete
  3. nice photos!

    xo anja
    http://anjasfashionblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Hvor ser det fedt ud!
    Er også helt vild med kunsten til sidst :D

    //Nanna

    ReplyDelete
  5. Jessica... det var det skam også!

    anja... thank you very much!

    nannab... det var det skam også! :)

    ReplyDelete