Udstilling in the making - Valg af emnet

This post was: 
Som i nok ved, så skal jeg udstille her i foråret. For mig er det en ret stor opgave, jeg har aldrig prøvet det før, og syntes det er vildt at der både skal laves pressemeddelelser osv.


Men den her process vil jeg så dele med jer, da bloggen er en slags "portofolie" for mig


Emnevalg


- Da jeg vil søge ind på Danmarks designskole, som kræver en hjemmeopgave, har jeg valgt at  tage emnet fra 2011 hjemmeopgaven, som er... VAND. ja. og jeg må så lave lige hvad jeg vil med vand. DVS igang med brainstorming, og nogle krudseduller på papir





Jeg fandt hurtigt frem til at jeg vil designe min egen kollektion, under emnet vand. hvorfra jeg så fandt ud af at kollektionen skulle inspireres fra gas, væske og solid form af vand, som kan findes i naturen.
Feks. en Glecier, for solid, vandfald for væske, og skyer for gas! som i kan se på billedet under. mine skitser



Nu er det så op til jer...
Hvor kommer inspirationen fra til denne skitse
flydende vand (hav, søer, vandfald osv.), solidt vand (is), eller vanddamp (skyer, tåge osv)

2 comments: