Ugens tip - udsalg! glambox.dk

This post was: 
PhotobucketHar tit overvejet at købe fra Eyeko's side, men da fragten atlid har været dyrt har jeg holdt nallerne væk!
men nu har jeg fundet en side, hvor det tilmed er på tilbud!! siden hedder glambox.dk. Nu er problemet bare hvad jeg skal vælge?!?!

jeg har hørt rigtig godt om deres 3-1 lyserøde creme... og også rigtig meget om deres "fat balms", som skulle kunne bruges til lidt af det hele. og prisen er super god sammenlignet med deres egen webshop & asos.com, hvor det også kan købes... hmm. hvad syntes i? og duften af græs, lyder egentlig også meget fristende... eller måske den af sne, som også er på tilbud ;)!

find alle tingene her(link) under tilbud... netshoppen har også rigtig mange andre gode skønhedsprodukter, og skal i hvert fald også lige overveje deres tørshampoo nu her til Roskilde! 



Det her indlæg, skriver jeg da det er i min egen interesse. jeg har IKKE fået noget for at skrive om glambox.dk :)

3 comments:

  1. Sne og græs? ej, nu må du lige :-) hahahaha.

    ReplyDelete
  2. jo sådan en dejlig frisk duft... kan lige se(snuse?) det for mig... jeg hader nemlig alle de der søde og krydrede dufte... hvis jeg kunne dufte, af duften efter et godt regnvejr om sommeren ville jeg være glad !
    haha..
    okay jeg er lidt skør! :D

    ReplyDelete
  3. Jeg synes du skal købe den parfume med duft af græs, så kan du dufte af sommer hele året rundt!

    Jeg har set på din blog, og jeg er helt vild med den!
    Jeg er blevet fast læser, er du interesseret i lige at tjekke min blog ud, og blive fast læser?
    Tak på forhånd! :D

    xxx Copenhagen Fashion

    ReplyDelete