would you wear? - arm candy

This post was: 
Ur-chanel, perlearmbånd, fra bella og bagger <3 <3, veninde armbånd har jeg selv lavet, hvidt armbånd med kugler fra min tante, og sølv ske armbånd min mors gamle fra min far! 

Normalt er jeg ikke en smykke person. jeg har én kæde, med nogle faste vedhæng, som har hver sin betydning, som er mit daglige smykke.! men her i går fandt jeg nogle smykker frem fra gemmerne.. den ene (den hjerteformet) er en ske... jeg har faktisk også en gaffel... men skeen er min yndlings!

i hvertfald læssede jeg lige for fuld gevir (?!?!?!) på armene, og syntes egentligt at det er meget fint. sådan lidt summer-happy-hippie-feel!? hvad syntes i? ville i gå med det?

og lidt respons fra i går... kan i li' indlæg hvor i ser en broget blanding af det musik jeg hører pt :)? syntes selv det er hygsomt nemlig! :)


So normally im not a jewelry kinda gal, but yesterday i stacked on some jewelry i got from my mother years ago... the big one is actually a spoon! anyways! do you like it? i kinda like the happy summer kinda feel it gives haha... ?!

5 comments:

  1. Mange tak for kommentaren på min blog! :-D

    ReplyDelete
  2. Jeg ville helt klart gå med det :D
    elsker farverige og anderledes armbånd!
    Er helt vild med de øverste armbånd over skeen!
    kan også godt lide det lille blå og det lille grønne.
    Så jeg kan lide dem alle :D

    //Nanna

    ReplyDelete
  3. min favorit er må være skeen - har du selv lavet det? :)

    ReplyDelete
  4. nanna... hvor sødt tusinde tak! ;)

    emilie: tak, men nej. det er en som min afdøde far har købt til sin mor, så det i sig selv gør at jeg er super glad for den :)

    ReplyDelete
  5. Jeg elsker armbånd og går med adskillige til hverdag.

    Kig fx forbi her og se hvad jeg typisk har på min venstre arm :)
    http://hersomgranddanois.blogspot.com/2011/06/020611.html

    ReplyDelete