dagens #100 - Guldbryllup

This post was: 



Jeg havde jo som sagt købt en pænere kjole, til mine bedsteforældres guldbryllup, den. 24, og her er den så! Jeg er selv super glad for den. dels fordi at normalt, sidder den slags kjoler ikke specielt godt på mig, fordi hvis den endelig passer om brysterne, så er den aaaalt for stor om taljen... men den sad, og det er jeg virkelig glad for!


jeg elsker den kjole! 
og jeg havde den selvfølgelig også på fordi det er outfit #100!!!!


den er fra RedHerring special edition, og er købt på tilbud til 200 kr. hvilket er et fund!
guldbrylluppet var meget sjovt, med keyboard spiller i baggrunden som spillede dansk top, og utrolig mange høreværn samlet på et sted... hvilket krævede at talene skulle siges ekstra højt... og taler var der godt nok mange af!!




(da jeg sidder på Roskilde Festival lige nu, er det her indlæg timet!)


translation: My new designer dress, for my grandparents 50-year wedding! thats a darn long time, but it was cute, and a really great night. And i am so happy that the dress just fit me like a glove!


since im on festival, this post is scheduled!

7 comments:

  1. Alt for flot kjole! Og den klær dig virkelig godt! Noget af et fund. :D

    Katrine <3
    Katrineespersen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kanon kjole og virkelig et godt snit til dig!

    ReplyDelete
  3. Elsker at læse din blog - og du er altså altid så fin på dine billeder! Wauw :)!!

    ReplyDelete
  4. Such a lovely dress! It looks good on you :)

    ReplyDelete
  5. velkommen tilbage fra Roskilde ;)
    Manden nummer to fra venstre er Joakim og guitarist i bandet. Du kan kigge lidt mere på ham her http://vimeo.com/15531896 .
    Her kan du i øvrigt også se alle bandets musikvideoer. De lavede en til hver sang på deres debut, som udkom i efteråret :)

    ReplyDelete
  6. årh hvor er den fin! :)
    Er helt vild med den. Og så er det også en sommerkjole, der kan bruges bagefter :)

    //Knus<3

    ReplyDelete
  7. That dress looks soo cute!!!!

    http://annenobody.blogspot.com/

    ReplyDelete