dagens #102 - hello baby!

This post was: 


Som jeg afslørede på min facebook side(link) havde jeg brugt penge på en ny baby... syntes det var sjovt at alle gættede på teknik, og ingen noget med mode...

Nå men babyen er en Sony Nex-3. et kompakt spejlrefleks, som er yderst tilfredsstillende! jeg nåede lige at lade batteriet i 10 min, tage nogle billeder og så gik det død igen... men kunne bare ikke vente!!!!
(så derfor er billedernes dårlige kvalitet grundet fotografen og ikke kameraet hæhæ)


men på en hel anden note! 
mine læsere flygter fra mig for tiden... antallet af besøgende, er faldet drastisk, og nu har jeg lige mistet 2 læsere (og fået 2 nye.. hej hej!)... så ville bare høre om jeg er blevet en dårligere blogger?? eller om det bare er smag og behag..konstruktiv kritik, er altid velkommen ;)


4 comments:

  1. Syntes at den kjole er super flot til dig, både farve, form og med din personlighed:)
    Plus; elsker din blog:)

    ReplyDelete
  2. Hvor meget gav du for kameraet?

    ReplyDelete
  3. Du er bestemt ikke blevet en dårligere blogger - overhovedet.

    Jeg tror bare at du er lidt en nicheblogger, for du benytter dig i høj grad af en anden type billedredigering og skrift end jeg ser andre steder. Ofte er blogge i dag (inkl. min egen) lidt kliniske og tager frygtelig meget hensyn til det æstetiske look. Men at besøge din blog (og Wooz.dk) er ligesom at besøge en hyggelig og hjemmelig lejlighed hvor man kan putte sig ned i store puder, drikke varm kakao og sniksnakke hele natten :)

    Så jeg tror at de som hopper fra bare har andre præferencer. I hvert fald skal du fortsætte som du gør nu, jeg synes det er alletiders :D

    Med hensyn til kameraet - HVOR har du fået fingre i den lækre bandit? Jeg leder efter et digitalt spejlreflekskamera, men er heller ikke helt parat til at smide adskillige tusinde kroner ud på en model jeg ikke rigtig kender. Og jeg kender faktisk ikke nogen ;)

    ReplyDelete
  4. Har kigget på de ballerianer noget nær 1000 gange, de er så fine, men er bange for man får alt for svedige tæer!

    ReplyDelete