dagens #103 - mit go-to-outfit

This post was: 
et hurtigt hej fra Molly ;)

det her er et af de mindre interessante dagens, men for mig er det et basis go-to-outfit.
når jeg mangler inspiration eller har travlt, trækker jeg en nederdel frem, en løs top, evt. en jakke/blazer alt efter vejret, og jeg er good-to-go!

for mig er det rart og praktisk at have sådan en basis, som jeg ved fungerer. det gør nogen gange tøj-kriser, lidt mindre! så. som jeg skrev på facebook (link) har jeg glædet mig til at høre jeres go-to-outfit kombination! det er nemlig lidt sjovt syntes jeg, og god inspiration ;)

nu vil jeg gå i seng. Tror næppe det her er tømmermænd, da jeg stadig har det af HT, og feberen er kommet :( ØV!


Translation: this is my regular go-to.outfit. a skirt/top combo... when not inspired or just busy in the morning, this works for me! its a nice thing and has helped me with a lot of clothing crises in the morning. haha..
what is your go-to-outfit-combo

2 comments:

  1. Dit tøj ser super afslappet ud, er vild med den sorte strik? Hvor er den fra?
    + Så er din hund simpelthen for dejlig! NØJ, hvor er den sød!!
    Kram, og god bedring!

    ReplyDelete
  2. den er fra genbrug til 15 kr ;)
    tusinde tak, det er den skam også udseende messigt, men hvem vidste at de allerede er i teenage alderen, det fede dyr er en frækkert ;)

    tusinde tak :)

    ReplyDelete