dagens #104 - flowers FTW

This post was: 





Har været på café med min veninde Bella i dag. 
Det var sidste gang inden jeg smutter til London. Det er underligt at tænke på at mine venner som jeg er sammen med 24/7, ikke er inden for rækkevidde/ lad os spise nachos og catche-op-vidde.. (hvis i fattede den høhø)... og når jeg kommer hjem er alle studenterne smuttet fra denne lille by. Og Bella skal rejse, og fra Januar bo 1/2 år ved London... ja tingene går stærkt syntes jeg :)


Men nok om mine bekymringer om ny skole og udlandsrejser, og pakke-til-1-måned-med-kun-20-kilo-frygt...
om outfittet... ja er der meget at sige? blomster krydret med lidt pastel og mit gule bælte? meget "mig" hvis jeg selv skal sige det  ! ;)
og den der orange ting i min hånd er altså ikke et nyt armbånd. Jeg lagde min hunds legetøj på plads da jeg ubevidst havde sat timeren til... kan i sige nyt kamera hæhæ! ;)


Træning....
ja det gider i sikkert ikke høre på, men jeg syntes nu det er lidt cool, og så kan i jo lade være med at læse det ;)... min trænings-buddy og jeg har trænet ca. hver dag siden Roskilde, og vi er begyndt på et intenst program, hvor vi træner interval i naturen med 2 min styrke, 10 sek pause, og 2 min og om igen i 1/2 time... og hun skriver faktisk nu, så må smutte ;) hæhæ!

3 comments:

  1. Så fin du er Nansen<3

    www.toomuchmyself.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Det er skønt at vide at de bloggere, som dig, sætter så stor pris på sine læsere :D Det er skønt, og man kan bare ikke få nok af at kigge på din blog :)
    Og med det dejlige humør og glæde til sine læsere så kan det bare ikke blive bedere :)

    //Knus fra nanna<3

    ReplyDelete