dagens #105 - sådan halvt

This post was: 
Når jeg viser jer mine outfits...
er det typisk dem, jeg selv syntes er de mest inspirerende. Derfor er jeg ikke altid sikker på hvilke i vil se... men i hvert fald er det her én af de outfits jeg er i tvivl om jeg gider vise jer. det er jo som sådan ikke noget specielt, på grænsen til kedeligt

Så hvor meget vil i se?
jeg tror nemlig, så vidt jeg har forstået i hvert fald (ret mig hvis jeg er forkert), at det er mine outfits og skitser i er mest vilde med at se, men er sådan et kun delvist inspirerende outfit så noget i gerne vil se :)??
help please :) hæhæ

Translation:
not all of my outfits are equally inspiering. like this one, is right on the edge... so my question is.. do you find simple outfit posts like this one inspiering? (:

5 comments:

  1. Jeg er vild med det outfit, du har på! Er helt vild med de lilla short og tørklædet passer bare super godt til :D

    //Knus<3

    ReplyDelete
  2. Jeg vil gerne se mere af den slags :-)
    Og sikke nogle lækre brune stænger!!:)

    ReplyDelete
  3. Hvor er dit outfit sødt!
    Og du er da viiiildt brun! Er jaloux.
    :)

    ReplyDelete
  4. Jeg kan i det hele taget godt lide din blog! Elsker det med tørklædet, har aldrig set det før.
    Bliv ved ! :)

    ReplyDelete
  5. Jeg synes også at det her er et godt outfit.
    Faktisk vil jeg gerne se alle dine outfits, ikke kun dem du selv finder inspirerende. Man ved jo aldrig om der er et lille twist som man ikke selv havde tænkt på. (Fx var jeg ikke nær så modig før til lilla shorts som jeg er nu)

    ReplyDelete