dagens #106 - kinda feminin in school..

This post was: 
Outfit fra i foregårs.. Der sker bare så meget her i London, at jeg er så meget bagude, med alle de indlæg jeg har til jer!

I går
tog jeg ud at shoppe efter skole.. i skole skete der ikke noget specielt. vi er startet på at lære noget med mode illustrationer, men jeg viser sandsynligvis kun resultatet på min facebook, da jeg har så meget andet til bloggen!

Men i går!
tog vi efter skole til Primark Oxford street... it was CRAZY... i starten er man flink, og spørger pænt om man må komme forbi osv, men efter 10 min. er man det samme monster som alle andre hæhæ! det kræver sku sin person at holde det virvar ud! jeg fik brugt et par hundrede (okay omkring 300....) men fik mange flotte ting! som jeg egentlig også burde vise jer

men jeg smutter nu, det er planlagt indlæg, fordi jeg tager i skole nu! SES!

translation: 
i went to primark in london last day.. it was crazy... a night mare basically... and it takes some person, to keep calm  AND  polite in there! but i came out safe, with something, that ill show you later.. now, school! st martins is calling! see ya!

4 comments:

  1. Jeg tænkte på om du ikke kunne smide en dato + klokkeslet på, når du laver indlæg? Blandet andet dette, hvor jeg nu når jeg læser det, kl. 16.54, og det kom på min google-reader for en time siden - undre mig lidt over at du er på vej i skole? :s Hæhæ, kl. 16?? :D

    Ps. Det lyder som om at du lever livet derovre i London, glæder mig også til at se dine nye køb

    ReplyDelete
  2. jo selvfølgelig... det var lidt et rodet indlæg jeg lavede i morges, fordi jeg har så travlt og laver så meget lige pt. ! ;)

    men er det kun i de planlagte indlæg, eller alle ;)??

    - og btw.. ja jeg nyyyyder det! der skal nok snart komme indlæg om LONDON og ikke skolen... men skal lige lære mit område at kende først. tager til nogle markeder i weekenden og evt i byen ;)

    ReplyDelete
  3. Fint outfit - kan rigtig godt lide farvekombinationen :)

    Knus Clara

    claraguldbaek.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. i hvert fald på de planlagte indlæg, det ville være rart. Det andet bestiller du selv. Det kan bare være svært at bedømme om du snakker morgen eller aften, når du skriver :-)

    Godt at du nyder det, det skal du satme også! Lyder godt, vil jeg glæde mig til. God markedsdag ;-)

    ReplyDelete