dagens #107 - part 1

This post was: 
Et dagens i et af central st. martins spejle!

Det her er et outfit fra i går
en af de dage som bare går i kludder fra starten.. skulle cykle, men der var ingen cykel.. havde selvfølgelig taget mine høje klodser på... så av av at gå i dem så langt!

Men i hvert fald så brugte vi tiden i går
på at male og farvelære... i starten da vi begyndte at male farvehjulet tænkte jeg, "det har jeg gjort siden 3. klasse, wtf"... men jeg lærte faktisk rigtig meget, da det var en ny slags maling, og hvordan man får farven flad osv... billeder undgår jeg, da det er meget teknisk med massere maler klatter, som for jer ville BARE være klatter.  nok ikke så spændene at se på ;)

Men anden del kommer senere. 
det her indlæg er planlagt her i morges... og i dag skal vi lære om mode journalistik, tage street-style fotos i Soho, og lære om historien af street style, så det lærer i nok også noget om fra mig af ;)

Translation:
 An outfit from yeasterday... of coruse i had to walk around the day i choose to wear my massive heels haha! 
today: learning about street style, and taking street style fotos in soho!

No comments:

Post a Comment