dagens #107 - part 2

This post was: 
Kappe: Primark

Så i går havde jeg det her på
Den dag hvor det regnede uafbrudt valgte jeg en kappe, og glemte min paraply! BOLLUCKS! som man siger her! ;) men jeg sad en halv time og ventede i ly af et tag, på at det skulle stoppe, men det gjorde det ikke.... så jeg tog og hoppede på cyklen for at komme hjem alligevel... jeg lignede en våd hånd med supermands kappe (som blafrede i vinden(aka regnen) imens jeg cyklede!)

men alligevel valgte en gammel and med turban
at råbe efter mig "you look verry verry sexy on bike. verrrry sexy" ad ad addd... og flere mænd vendte sig om... tror det her bliver mit luder look, da det tiltrak den slags opmærksomhed.. men okay, skoene (aka de store høje klodser, gør måske heller ikke ret meget for at få mig til at ligne en uskyldig lille pige haha! ;)

I aften står den på FÆÆÆÆST i Londons byliv!
weekenden står på massere og massere af museer markeder og lokale seværdigheder. måske evt. secret cinema, men hvis i har nogle foreslag til gode ting i London, som ikke er konkret turistet (AKA. big ben, og broen gider jeg ikke se) så kom endelig med dem... laver sandsynligvis en London guide når jeg kommer hjem, så kom endelig med alt hvad i har... gerne vintage butikker ;)

Translation:
So yesterday i wore this. and for some reason i got a lot of nasty looks and also a remark from a indian guy with a turban. he said "you look sexy on bike, verrrry, very sexy on bike"... so i guess this is my hooker look from now on?!?!? tribal hooker?!
anyways, this weekend im going to explore in london. going to lots of markets and museums, and hitting the clubs tonight. so if you have any good London advice (that is not so turisty.. aka big ben and  the london eye is a NO GO)) please tell me! any good vintage shopping and stuff! :)

No comments:

Post a Comment