Dagens #108 - det glemte & savnede

This post was: 


(har af en eller anden grund glemt at vise jer det her outfit)

De her billeder viser 2 ting som jeg savner utrolig meget. det første er
måske den mest "obvious"... sol, og fornemmelsen af sommer. Jeg ligger her i min seng i London, og kigger ud på hvad der er "godt vejr". Ja i syntes måske at det regner meget derhjemme? ja, det er lyv, det regner simpelthen så så så meget her, og i går da solen skindte for første gang siden jeg er kommet, var det koldt og blæsende. så sommer bliver der ikke mere af for i år :(

den anden ting er naturen.
jeg har altid boet der hvor jeg gør (undtagen nu, og da jeg boede i USA) og er vandt til at gå ud i køkkenet, og kunne nyde den udsigt på billederne. Der er altså bare noget ved at tage en løbetur i skoven og få alle tankerne væk. hvis jeg løb her skulle jeg bekymre mig om hvor mange liv jeg havde tilbage, og hvor mange gange mere jeg vil køres over (forestil dig supermario, London style hæhæ)
når det så er sagt så nyder jeg det sku herovre.
man kommer bare i tanke om, hvad det er man burde sætte mere pris på i hverdagen ;)

BTW. har været på Portobello Market i dag (stort loppemarked), og tænkte om i
vil have guides løbende om det jeg ser/laver med vintage butikker, butikker, pubs, diskoteker, områder osv. og samle det til  en stor guide til sidst??

Translation:
i have been out and about in london today. going for markets and stuff. i think it is always fun to explore cities, but more fun now that i have more time, and feel less like a turist, since i am not in a hurry, and can go home and take naps... like im doing now haha.. it was a late night at a club last night... so nightie nightie, and enjoy an old outfit i forgot about! :)

2 comments:

  1. Super fed blog!! ;)
    Ville være dejligt hvis du lige kunne tjekke min ud, hvis du fik tid.
    God ferie til dig.
    kh Emilia
    http://emiliaveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. heey)
    nice blog ^_^
    i hope u visit me: http://kathrinpocher.blogspot.com/

    ReplyDelete