dagens #108 - regn og atter - noget nyt

This post was: 

I får lige et hurtigt outfit fra den første dag jeg var her
de var mine eneste par bukser, og jeg spildte en hel kaffe, ud over dem! jubii!!
 men outfittet er pretty basis! elsker at lave outfits, hvor jeg holder mig til nogenlunde de samme nyancer; her er det grå og grøn. ved ikke hvorfor men syntes det ser godt ud... og det er faktisk også yberste mode her til efteråret ;) ... (har jeg lige læst hæhæ)

jeg har så mange billeder fra den her uge.
jeg klikker løs på mit nye kamera. derfor har jeg også 4 outfits, i ikke har set, og mange andre ting. derfor får i nok et inlæg, med ugen der gik i dag. fordi kan snart ikke holde styr på det hæhæ! ;)

i dag skal jeg på museer
og tager min skitseblok med. regner med at få en maaaasse inspiration, som i får glæde af ;)
tusinde knus herfra london! :)

translation:
i take sooo many pics here, that i forget to show all of them.. so i have about 4 outfits that i still need to show you! thats why ill probebly do a recap of the week in pics, post today.. because i cant keep track of it anymore haha
now: museeum, so i can get lots of inspiration for sketches! ;)

5 comments:

  1. Thanks for the comment on my post. I hope not to be disappointed... :s
    I'll try to find you at CSM!
    xoxo

    ReplyDelete
  2. Yes, I'll be at Charing cross. :)

    ReplyDelete
  3. Het jeg ved godtdet er et lidt gammelt indlæg jeg kommemterer men jeg er helt vild med nederdelen og kæden hvor er det fra? (:

    ReplyDelete
  4. det er helt i orden, er glad for at du også læser mine gamle indlæg ;)
    begge fra dorothy perkins, som har en hjemmeside :)
    google det, så er det den med co.uk, til sidts :)

    ReplyDelete