Dagens #109 - bricks of a puzzle

This post was: 

så her får i lige dagens som et puslespil!
i har faktisk set det her outfit før, men jeg syntes det er fint, og der er en ny halskæde... så håber i kan holde til at se det igen ;)

i dag i skolen skulle vi lave produkt-udvikling. 
jeg syntes selv vi kom op med noget virkelig fedt, som jeg selv ville gå med (hint hint)... men jeg vil spise, redigere billederne, og se "how i met your mother" så får i måske billederne senere i aften. kom tilbage og tjek ;)

imens, så husk at jeg har en spørgerunde igang.
i kan spørge om alt. også om bloggen! :)
LINK


translation:
so here is my outfit. kinda in a puzzle. but my dorm room is so small, that i have to find different ways to take my outfit pics! school was fun today though. we worked on some projects that ill show you later... so check back later, ok!?!
and untill then, if you have any questions, just ask mere here: LINK

2 comments: