dagens #110 - som en ensom klovn i læder... eller noget!

This post was: 

Org jeg har så meget jeg gerne vil vise jer, og så lidt tid...
men syntes faktisk det her outfit er fint, og æææælsker at den ligner lidt læder... altså sweateren... hvis da bare nederdelen ikke krøb op hele tiden... men det gjorde ballonen ligesom godt for igen hæhæ! ;)


I dag har jeg købt noget jeg har ønsket mig længe.
du kan finde et lille hint her (link)
ellers har jeg været på en fin kunstudstilling, med moderne kunst, og har været i hyde park..
og selvfølgelig vælger jeg en sweater den ene dag at vejret er fantastisk! ;)
men blomster billeder, og roser fra hyde park, (inkl. outfit, får i lidt senere....) og i får også fra min bytur, hvor det blandt andet inkluderede ham her (link)... interessant? mon ikke... især når man bliver spurgt om man er en "ægte pige"... men det hører i nok om senere ;)


translation:
i of course choose to wear a sweater the one day where the weather is actually beautiful, here in london.. buuuuh!!! but many more outfits to come ;)

1 comment:

  1. that hot yellow mixed with a sharp black works really good :)

    visit my new blog: http://celebritiesoutfits.blogspot.com

    ReplyDelete