dagens #111 - blomster - billede spam...

This post was: 

Så som sagt, var jeg i dag diverse steder
og et af stederne var Hyde Park, her i London, som er paralellen til central Park i NYC. der var roser og godt vejr (for første gang). klart et besøg hver, det var nemmelig super flot, og meget engelsk med alle blomsterne. nu får i så en masse fiiine billeder. der kommer måske flere, når jeg får de andre fra June.. ;)
pigerne er dem jeg har fjollet rundt med i dag, og de går på samme skole og i klasse med mig, og vi bor på samme kollegie... så vi hygger os sammen. 


nu står den på film aften med de samme piger. 
og i morgen tror jeg at jeg har massere tid til at lave en maaaaasse indlæg til jer.. så glæd jer ;)


translation:
the weather was so good, that we could just lay outside and enjoy the sun. so we did, in hyde park... it was cute, with the roses and the very tidy, and little saktuary away from the "big city"... so hope you are enjoying the sunshine too! yaaay! :)

2 comments:

  1. Hvor ser det herligt ud! Bare jeg var i London lige nu. (;

    Emilie
    www.blogbyemilie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Det ser lækkert ud, jeg vil gerne til London ;-)

    Rigtig fin blog, følger dig nu :-)

    Kig forbi hvis du har lyst :-)

    http://stylebyhn.blogspot.com/

    ReplyDelete