dagens # 112 - bytur i London med drag queens....

This post was: 

Som jeg fortalte sidste dag var jeg i byen i fredags, her i London.
vi ville prøve et af Londons kendte diskuteker, og valgte café de paris. da vi kom fandt vi ud af at temaet den fredag var pyjama party.... og det var "drag queen aften"... vi valgte alligevel at betale, og sikke en aften!
jeg har aldrig set så mange skøre udklædte draqs, og bøsser på ét sted!, der var jo færre som opførte sig som sit eget køn! :) så vi sad tit bare og kiggede på alle de skøre personligheder. og vi fik da også danset en del!, da jeg så trak kameraet frem, for at tage et billede af dem jeg kendte, var det som om at de dersens drags og bøsser, blev tiltrukket af lensen... derfor det sidste billede ;)

nok om den bytur, og mere om tøjet!
outfittet er min nye "læder jakke". jeg måtte indse, at pengene til en ægte læderjakke i fedt design, måtte vendte et stykke tid endnu, til når pengene er i lidt større mængder ;) nederdelen er Zara, og har kigget på den længe, men fandt den endelig på tilbud!!!! (<3) og sidst men ikke mindst er toppen gennemsigtig, så man kan se min pinke BH ;)

PS. 
så syntes jeg det er lidt morsomt, at mit læsertal, og vejrudsigten går hånd-i-hånd. siden solen skinnede er der ikke, så mange af jer som følger med dagligt ;)... men det er godt at jeg kan "se" at i nyder vejret! det gør jeg nemlig også ;)

translation:
went to cafe de paris in london on friday, what we didnt know, was that the theme was pyjama party for drag queens. it was quite the experience, but very fun to see all the crazyness! and dance with them too haha! ;)

1 comment: