happy 4th of july

This post was: 



Der er v
el stadig lidt Amerikaner tilbage i mig, efter at have boet der i 3 år ;)



- jeg er tilbage fra Roskilde Festival, og hvor er det Rart at se en stak fine kommentarer!... For nu bliver det bare endnu en omgang inspirationsbilleder, fordi jeg er 'effing' træt... kunne æde en hest (citat fra mine store idoler (ironi) nik og jay høhø)... og mit hoved er... dødt.... men har også hørt en lille fugl synge om at det der "stars & stripes" vist nok skulle være moderne...;)

kom tilbage i morgen, så er jeg måske i live til den tid!
(ps. eftersom jeg spammede jer med roskilde festival indlæg inden... regner jeg ikke med at i vil høre mere pladder om roskilde festival... så det slutter her ;)... )

1 comment:

  1. fedt at du har boet der!:) hvilken stat boede du i? :)

    ReplyDelete