inspiration - Stella McCartney f/w11

This post was: 











Har fået fingrene i denne fine fine bog! syntes Stellas design er så inspirerende, tailored, og samtidig feminint. den dag jeg har råd, er et jakke-sæt fra hende øverst på listen... samt en chanel jakke og en... og... jeg kunne blive ved


Hvad der gør Stella endnu mere interessant lige pt. er at om lidt over 1 uge, sidder jeg i de samme lokaler som hun er blevet uddannet i, og lærer endnu mere om design..


Om 1 uge, sidder jeg i et lille kollegieværelse i London, ved Oxford street. jeg kan simpelthen ikke vente!

3 comments:

  1. Det er lidt 'åddent, men jeg glæder mig faktisk helt vildt til at høre om dit eventyr derovre :D

    Får vi en 'pakkeliste' eller bliver det pakning i sidste øjeblik? ;)

    ReplyDelete
  2. jeg håber også at jeg kan få internet med det samme :)

    - jamen både og. sidder og skitserer de enkelte tøj ting jeg skal huske... men jeg laver da en liste... og så følger jeg den nok kun 20% og panikker i sidste øjeblik ;)

    ReplyDelete
  3. Mange tak for din helt vildt søde kommentar Nanna. Jeg blev super glad da jeg læste den.
    Det varmede godt nok, og det reddede lige min dag:)
    Mange kram, og fortsat god dag!:)
    Heidi

    ReplyDelete