ive got my head in the books... while in london

This post was: 
I Danmark holder jeg af bøger. I London Æææælsker jeg dem!
af en eller anden grund kan jeg ikke få hovedet ud af bøgerne pt. jeg hopper ivrigt ind i enhver, bogbutik... og jeg har endda været på et bog-marked her i London

Måske er bøgerne mere inspirerende
ellers er det bare det store udvalg af mode, stil, design, og illustrationsbøger, som der er på ethvert gadehjørne!
jeg købte i hvert fald denne super inspirerende bog fra selveste the facehunter. altså bogen er ikke ny, men personlig stil, og styling holder altså i mange år, kontra trends som holder få måneder!

jeg er hooked,
og det er ikke den sidste bog jeg køber her!
P.S. husk at tjekke bloggens facebook side (her... link) for info om en give-away!!!
P.P.S husk at stille alle de random spørgsmål imens i har chancen... her (link)

translation:
loving books here in london for some reason. maybe its the bigger amount of fashion, illustration, and design books... but i am loving this. it is not the last book i am buying whilde in London... i just need to get my head out of my computer now, and into the book.. see ya!

3 comments:

  1. Tror jeg skal til London og finde nogle fede mode bøger (-:

    Knus...

    ReplyDelete
  2. OMG the jacket in the third picture is WONDERFUL!!!

    Visit my new blog: http://celebritiesoutfits.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Awwwww, er du i London? Jeg ELSKER bare London! :-) Har det meget på samme måde. Jeg fordyber mig altid meget mere i bøger når jeg er i udlandet, fordi jeg har tiden til det.. haha..

    ReplyDelete