jeg bliver inspireret af:

This post was: 
lige for tiden er jeg super inspireret af "tribal"... vil have det overalt. har lyst til at male det på armene med trekanter og mønstre i farver, her til sommer!

overvejer lidt at lave lidt DIY, evt på en nederdel, med noget stof tusch!?... men indtil videre, må jeg vel nøjes med at lave det på mine skitser, og have veninde armbånd... fordi det er vel også en slags tribal haha ! ;)

se evt. mange flere billeder, som jeg har samlet sammen, her (link)

Det her indlæg, er timet, da jeg er på Roskilde Festival PT!

Translation: Im so inspired by tribal laytely! i want it everywhere!... maybe a possible DIY??

4 comments:

  1. Jeg elsker det! hvor er tasken og bikinien(??) fra? Sig lige til hvis du ser noget mere fedt tøj med tribal mønster
    x

    ReplyDelete
  2. Hej Nanna.
    Den rygsæk på billedet, er den ikke fra asos? har villet købe den, men sidst jeg kiggede var den væk! så ville høre om du ved, om de stadig sælger den? :-)
    (og hvis ikke den er fra asos, hvor er den så fra??)
    -Marie

    ReplyDelete
  3. Årh kunne vildt godt tænke mig en stor sweater i det der mønster :D
    Det er skønt, og man bliver i mega godt humør af et se det :)

    //Knus

    ReplyDelete
  4. Sofie... bikinien har jeg set noget lign. af på ebay, og tasken noget magen til på asos, ved at søge tribal eller aztec begge steder.. billederne er alle fra weheartit.com

    anonym, den er der stadig... søg evt på tribal eller aztec ved asos

    ReplyDelete