jeg løj....

This post was: 
Foto den 12-07-2011 kl. 16.33Foto den 12-07-2011 kl. 16.33 #2
jeg skulle faktisk først til frisør i går! bare have klippet spidser...
så krøllerne som i ser her(link)
er fra en guide(link1), som er skide god, nem, hurtig, og uden at ødelægge håret... umugeligt siger du?? nej kig selv(link2)
og som fun fact... 
jeg har fået lavet permenent krøller 1 gang... mit hår faldt af. Jeg var skaldet fra der hvor hestehalen sider højt, og ned efter bag ørene og helle baghovedet :)... det er først nu måt hår er "ok" igen, efter 3 år... og det er stadig ikke ligeså tykt som dengang :(...

2 comments:

  1. Hey, du snød mig..
    Men du ser deeejlig ud :-)

    ReplyDelete
  2. dit hår er rigtig flot (:
    og noget lort med de permenente krøller!


    thewallsaroundus.blogspot.com

    ReplyDelete