London week 1 - ankomst

This post was: 
Tror jeg kommer til at sidde her tit, nyde eftermiddagssolen, og tegne! det er nu et meget rart sted!
Min bror, Molly og jeg på stationen inden afskeden! :)
Så er jeg ankommet til mit kollegieværelse... 
i får en rundvisning af mit værelse i morgen... for nu kan jeg sige at det er et kollegie med kun kunst studerende fra london university of arts som central st. martins er en del af.
jeg føler mig sku lidt som en loooner lige pt. men jeg håber at der er andre fra mit kursus som bor på skolen

da jeg satte mig ind i tiget på Fredericia station
kneb jeg lige en tåre, ejh det er alligevel lang tid væk hjemmefra, selvom jeg aldrig har haft et problem med hjemve. Nu vil jeg se om jeg kan finde et supermarked, købe nudler & te, så jeg kan sidde og tegne.. 

Ses!

5 comments:

  1. Dejligt at du nu er ankommet, kan godt forstå du føler dig lidt alene. Men jeg er sikker på at der ikke går længe, så falder du i snak med nogle.
    Hvordan gik fly-turen? :-)
    Knus herfra

    ReplyDelete
  2. jaa. nu er jeg heldigvis ikke så genert, så det kommer nok ! :)
    - flyveturen var god.. men det blæste heeelt vildt, og vi var 40 min. forsinket... men er heldigvis vandt til at flyve så det generede mig ikke! :)
    - men jeg sad aller forrest med massere af ben plads (til mine korte ben hæhæ) og blev underholdt af de to britiske stewardesser som begge var bøsser.. den ene snakkede rigtig britisk og den anden skotsk... god underholdning! ;)

    ReplyDelete
  3. Det var godt. Glad for at høre :-)
    Regnede heller ikke med at du er den mest generte i flokken..
    Det lyder da også som vældig gid underholdning. Synes det er fedt når det er bøsse-stewardesser! ;-) humor humor.
    Du starter vel først "undervisning" mandag?

    ReplyDelete
  4. nope :D
    det var det også... især efter de deklrerede "bitch fight" imod hinanden ;)
    - det er skam reel undervisning fra 10-16, og det starter først mandag ja... så har jeg jo lige i morgen til at slentre af oxford street og udforske mit område... har lige fundet en fin park, så det er jo godt! :D

    ReplyDelete
  5. Hej Nanna :)
    I morgen skal jeg på ferie og til det høre "pakningen" self. I en af dine seneste indlæg, så jeg en vildt fed vlog, som du havde lavet i andledningen af din "pakning". Ville blot høre dig om jeg måtte få lov til at låne nogle af dine geniale idéer fra videoen og derefter selv prøve at lave en af de slags? - Jeg blev ret inspirerede. Jeg synes det er en ret fed måde at vise sin kufferts indhold på. Det er lidt lettere end blot at fortælle om den med et ton billeder :)... Hvis jeg er så heldig at få lov, vil jeg love at lave et indlæg om din seje blog :)

    Kram Victoria.
    - www.thawaitisover.blogspot.com

    ReplyDelete