London week 1 - day 2 in pics

This post was: 
1
2
For at se resten af indlæget, med alle 7 billeder, plus min nye ven, klik "read more" lige under. eller her(link)

3
4
5
7

Det var så min dag indtil nu... 
jeg skulle lige orientere mig, og det var super rart på en cykel...
det var heldigvis nemt at finde frem til skolen, trods diverse direkte ruter spærret pga. vejarbejde

Jeg valgte at krybe i ly mange gange
men den ene gang var det på starbucks. (der er 3 på vejen til skole jubii!).. der sad en og tegnede, så jeg spurgte om jeg måtte sætte mig. vi snakkede om alt muligt. fik nogle gode fif, og aftalte at mødes igen engang senere... så det var 1 ven i London ;)

Nu har jeg fået lidt mad (en sandwich)
og vil gå i bad... jeg har købt lidt forskellige ting, men ikke det store
Oxford street var faktisk ikke ret imponerende syntes jeg. Måske var det regnen, eller fordi jeg kun gik et lille stykke. hvem ved :)

translation: 
Used today to orientate me around my area in London. I found my way to the school (central st. martins, charing cross road. i used the new bikes which was really nice!. 
I was hiding from the rain in starbucks and noticed a girl drawing, so we had a long chat. nice to learn new people ;)
I also checked a bit of Oxford street out. but it didnt impress me too much.. maybe it was the rain haha ;)

1 comment:

  1. super fed blog!!! er lige blevet fast læser!:) kig gerne forbi
    www.stylebykarolinestroem.blogspot.com

    ReplyDelete