London week 2 - my own hat collection, mine skitter

This post was: 
I går fik vi æren af at arbejde med Flora, fra House of Flora (link)..  mine skitser
hun er en pisse sej designer. Hun laver de feeeeeedeste hatte, som vi fik lov til at prøve (indlæg følger). De var i de mest besynderlige forme, men de er åbentbart ret populære, og vogue fra diverse lande er faste kunder! super sejt at have sådan en cool lærer! hun laver btw, også akryl smykker, som er super flotte! :)


men opgaven stod så på at lave sin egen hatte kollektion
det var første gang vi skulle tegne sådan rigtigt, fra fri fantasi, og designe! så det var virkelig fantastisk at få så meget ros, både for mine tegninger, presentationen, og mit design. som hun var rigtig vild med.


mine hatte er lavet af
akryl bokse, som er hule.. og de grå stykker, er filt, for at give en kontrast mellem det hårde (akryl) og det fine (filt).
kollektionen er inspireret af is, og jeg er selv rigtig stolt, glemte selvfølgelig billeder af de 3 andre designs jeg lavede men dem må i se senere!
mine skitser
i aften står den på pubben! jubii ! ;)
håber i stadig følger med derude, trods at mine indlæg er så mærkelige. men det må i lige tilgive mig for, fordi jeg har knapt noget tid til at snakke med moaaar, og alligevel har jeg tid til indlæg til jer ;) hæhæ! :)

1 comment:

  1. Rigtig fin blog :)

    Jeg er nu fast læser, og håber du vil kigge forbi min og måske følge den :D

    // www.mettegroelsted.blogspot.com

    ReplyDelete