London week 2 - production design product!

This post was: 
fremlæggelsen ©
logo ©
 skitse af grundlæggende idé
(fra højre til venstre) sko sæt nummer 2; den moderne arbejdskvinde. sko sæt nummer 1; summer wedge, for den ungdommelige kvinde ©

Som sagt ville jeg lige vise jer hvad vi lavede under idé udviklings-timen
og her er så min gruppes endelige produkt fremlæggelse. jeg vil gerne lige have at i tager 2 sekunder til at gætte jer frem til hvad det er, vores produkt går ud på.
har du en idé? tænker du på noget nu? det kunne nemmelig være sjovt at se om i kan se hvad det er, uden videre forklaring :)

okay, du må KUN læse det her, hvis du har et gæt på hvad det er 
(og please skriv dit gæt i en kommentar, så jeg kan høre hvor gode vores illustrationer er. 
okay har du skrevet kommentaren??

Vores produkt er:
Switchoos!©. you switch and choose!© nemmerlig! det er en sko, hvor man kan købe diverse sæt (ligesom lego), og hvor man så kan skifte det hele ud, imellem de forskellige sæt. så du kan proppe hælen fra det ene sæt, på skoen fra et andet sæt, og man kan købe ekstra stropper osv, til. ! :)
var det hvad i gættede på??
mine skitser
men i hvert fald syntes jeg selv at idéen var meget god! :)
vores lærer syntes det også. og vi fik ros for vores skitser, og han troede vi allerede havde lært produktions design på en skole efter at have kigget på vores skitser!!! (jeg blev glad).
han sagde også at han kunne se skoen gå i produktion med det samme. 
så hvad syntes i :)?

translation: mine skitser
my product design class in school. this is what my group and i did. Switchoose, the shoes where you can choose ©... so you basically get different box sets, and can switch the heels, platforms, extra straps, and the top, to make any shoes you like! so what do you think?? our teacher liked it, and said it could go straight into production, and thought we had taken production design classes before, because of our sketches.. yaaay! :)
would you wear any of them.. or would you change the heels of any pair :)??


2 comments:

  1. Congrats on your success! It's indeed a brilliant idea! :)

    ReplyDelete
  2. Nej hvor fedt! Tænkte byg-selv sko!
    Genialt koncept jeg synes holder max, sejt !! :)

    ReplyDelete