London week1 - room tour

This post was: 

Efter en lang dag kunne jeg endelig smide mine fødder op, på MIT værelse :)

For ikke at spamme jer for meget kan i læse resten af indlægget, og se resten af billederne ved at trykke "read more" herunder :)

Min udsigt fra vinduet. der er eftermiddags sol, jubii!

Min seng + skrivebord+kommode. med massere af skuffeplads :)

Der er faktisk hylder nok til at mine sko kan stå til udstilling!

Og ved siden af, er min vask og makeup station så :) og engang længere til siden er der et skab, hvor mit tøj hænger! :)

Jep... 
og nu har jeg fundet ud af at jeg kan bruge cykler gratis, så længe det er under 30 min. Så jeg vil nu cykle ned til min skole, og oxfordstreet og blive inspireret!

Forvent at i bliver spammet med random billeder den kommende tid.
derfor vælger jeg igen igen at bruge den "read more" funktion, til de indlæg, som har massere af billeder, som ikke konkret er mode relateret :)!
håber i stadig vil læse de indlæg! og jeg har selvfølgelig også skemalagt nogle mere "normale" indlæg, med skitser inspiration og outfits ;)

No comments:

Post a Comment