mine skitser - liv(vand)

This post was: 


Sig hej til Liv
Hun er inspireret af flydende vand, nærmere betegnet floder, vandfald, og bække...
jeg kan egentlig ikke li' hende.. eller jo skitsen er OK. men jeg syntes bare at designet er meget uoriginalt. ikke fordi jeg har kopieret nogen steder fra... ja det er bare den der fornæmmelse hæhæ! :)


Translation:
Say hi to Liv. She is inspired by liquid water... more precisly rivers, waterfalls, and creeks.. I like the sketch, not so much the design... my gut just tells me that the design is really unoriginal, and is seen before... :) but maybe im just my own worst critic haha! :)

5 comments:

  1. Den er virkelig flot - du er så pisse dygtig!

    ReplyDelete
  2. Hej Nanna !
    Jeg vil så gerne lære at tegne ligesom dig. Har længe gerne ville spørge men har ikke lige fået det gjort, Kunne du tænke dig at vise her på bloggen hvordan du gør ? Det kan godt være det er lidt svært at vise det, men det kunne være super fedt (:
    XX.

    ReplyDelete
  3. Hvor er du dygtig :) Designet er flot! Det er i hvert fald en kjole jeg gerne ville til noget fancy i ;)

    Kærligst,
    Mikaela

    Framboise Fashion

    ReplyDelete
  4. this is me... som altid tusinde tak!! :)

    Mikaela... det er jeg rigtig glad for at høre! :) tusinde tak!

    ReplyDelete
  5. Hej Nanna !
    Tusind tak for din besked (: Det er en kæmpe hjælp !!! Det er vildt flot at du har lært at designe selv (: Igen tusind tak.
    XX.

    ReplyDelete