mine skitser - lola(vand) + info

This post was: 


Sig hej til Lola... hun er inspireret af vand/vandfald til dette projekt(link)
mine skitser
Her på det sidste har jeg fået rigtig mange utrolig opmuntrende og søde kommentarer fra jer læsere.
Det fedeste er at de fleste er kommet ud af det blå, og de bare er rosende!! Især nu hvor sommeren er her, og ikke så mange læsere, er det altså virkelig rart at få sådan nogle kommentarer fra jer læsere!
så igen (hvis i altså fik læst helt til bunden i dette(link) indlæg hæhæ) Tusinde tusinde tak!


Det er rart at høre/vide at i er derude, og sætter pris på det arbejde jeg ligger i min blog!
og fedt at jeg stadig ikke har fået en negativ eller direkte ond kommentar, trods hvad mange andre bloggere desværre får! :)! og det håber jeg bestemt heller ikke der bliver lavet om på ;)
hvor der btw. er mere info om min galleri-udstilling/fernisering, som i også er inviteret til!! :)

7 comments:

  1. Hun har sku lidt lange spagetti-arme, hende Lola ;-)

    Og undskyld for mine mange kommentarer, men der sker jo hele tiden noget på din blog - og du inspirer og så er jeg nøødt til at smide et ord eller to!

    ReplyDelete
  2. Super fed blog! kig forbi
    www.stylebykarolinestroem.blogspot.com

    :):):)

    ReplyDelete
  3. Hold da helt op, hvor er den flot! Du har virkelig, VIRKELIG talent Nanna! Du skal nok blive til noget stort. Det er jeg helt sikker på! :-)

    Forresten, jeg elsker din blog! Tjekker den hver dag - flere gange om dagen!

    - Victoria.

    ReplyDelete
  4. fantastisk blog- fast læser :)

    håber du har tid til at tjekke min ud. den er helt ny, og har brug for feedback :0)

    http://miss-stilettos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Hej, jeg er nu fast læser. Du har været forbi min blog ;) Så det kun dejligt

    ReplyDelete
  6. Hi dear! what a great blog! Your drawings are so beautiful! They look straight out a fashionmagazine! And i did bleach my hair! i think around 1 ouhr. It took a while because my hair is very dark. I will def follow you!

    Love,
    Yamilla

    ReplyDelete
  7. Rigtig, rigtig flot tegning! Ser helt fantastisk ud!
    Kig forbi min blog hvis du har lyst. (:

    //Sufi
    Sufi's World

    ReplyDelete